reklama

Tatry Ice Masters 2015

Som presvedčený, že ste počuli o podujatí Tatry Ice Masters. Možno ste aj videli fotky na niektorom zo spravodajských portálov. Keďže nemám veľmi v láske masy ľudí pokope, počkal som si, kým hlavný frmol oprchá a išiel som si sochy pozrieť počas týždňa. Musím úprimne uznať, že sú úžasné. V noci, vysvietené, už duplom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Výhodou toho neísť počas špičky bola príležitosť preliezť plôtik a natočiť sochy z blízka. Dával som si sakramenský pozor a hlavne som sa ničoho nechytal aby som nič nezničil. Zábery, ktoré som ale získal sú naozaj skvelé a detailné, viď video.

Všetkým prajem krásny deň

S pozdravom

Zdeno

Zdenko Kramarčík

Zdenko Kramarčík

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Plačem nad svetom, ale som tu rád. Som deprimovaný z toho čo sa deje okolo, a želám si zmenu, samozrejme k lepšíemu, ale čo je lepšie? čo je dobro? čo je zlo? ..... Som človek čo priveľa rozmýšľa a snaží sa pochopiť obsah zmeny potrebnej pre krajší zajtrajšok. Som blázon a čudák! Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu