reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zdenko Kramarčík

Zdenko Kramarčík

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Plačem nad svetom, ale som tu rád. Som deprimovaný z toho čo sa deje okolo, a želám si zmenu, samozrejme k lepšíemu, ale čo je lepšie? čo je dobro? čo je zlo? ..... Som človek čo priveľa rozmýšľa a snaží sa pochopiť obsah zmeny potrebnej pre krajší zajtrajšok. Som blázon a čudák! Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťSúkromnéNezaradené

reklama

Spoločnosť

Vážme si privilégia, dokiaľ ich máme

Zdenko Kramarčík

Vážme si privilégia, dokiaľ ich máme

Ďalšia rušná noc na internáte. Ráno sa prebudím, vyjdem na chodbu aby som pohľadal metlu, nech si trošku na izbe pozametám a čo nezazriem. V mikrovlnke zahasené špaky od cigariet, hadice z hydrantu rozložené na celú chodbu...

  • 16. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 204x
  • 0
Choďte si umrieť inam prosím!

Zdenko Kramarčík

Choďte si umrieť inam prosím!

Nešťastný pondelok ma zavial na pohotovosť. S kamarátom. Roztrhol si väzy v ramene. V nedeľu sa má hlásiť v Nemocnici, pôjde na operáciu. Ale predtým musí absolvovať predoperačné vyšetrenia. A tu začala komédia.

  • 21. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 505x
  • 5
Cena práce, nie cena pozície

Zdenko Kramarčík

Cena práce, nie cena pozície

Nedávno som narazil na zaujímavú myšlienku. „Cena práce je rovnaká. Dve hodiny práce manažéra stoja rovnako ako dve hodiny práce mechanika. Presne dve hodiny"

  • 17. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 353x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu