reklama

Choďte si umrieť inam prosím!

Nešťastný pondelok ma zavial na pohotovosť. S kamarátom. Roztrhol si väzy v ramene. V nedeľu sa má hlásiť v Nemocnici, pôjde na operáciu. Ale predtým musí absolvovať predoperačné vyšetrenia. A tu začala komédia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Z papierov sme vyčítali kam máme ísť. Na dverách nápis: „Dnes neordinujeme, zastupujú interné ambulancie na poliklinikách." Jedná taká interná bola aj o chodbu vedľa, tak reku počkáme a spýtame sa, či aj oni ho vyšetria. Boli sme slušní a neklopali sme, čakali sme kým sestra bude volať ďalšieho pacienta. Spýtali sme sa. Nahnevaná odpoveď, že či nevieme čítať a že oni to nerobia nás dorazila. Nepomohlo ani slušné „prepáčte, môžem sa spýtať" a „nevedeli sme, nie sme odtiaľto." Ale veď prečo nie, asi im tam stále klopkajú a pýtajú sa, tak ich to hnevá, veď aj tá sestra je len človek.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Išli sme teda na jednu z polikliník. Na dverách ambulancie: „Dnes a zajtra neordinujeme". To už trošku podráždilo žlč, pretože sme sa kvôli nej trepali cez pol mesta a pritom jednému z nás nedrží kľúčna kosť na mieste a má to stiahnuté párom elastických obväzov. Ale bola dnu sestra a tak ho vzala. Samozrejme ho nemohla vyšetriť, ale objednala ho na zajtra ráno. Zaskočilo ma to, čo mu sestra povedala. Vraj „pretože nemá v onom meste obvoďáka je vlastne ich dobrá vôľa, že ho vyšetria, pretože vraj nemusia....."

Nejdem radšej ani len písať nakoľko mi toto príde choré a zvrátené. Myslím, že si podobný názor utvoríte aj sami. Ale zaujímalo by ma:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Ako by tento proces vyzeral, ak by bol pacient cudzinec? Tiež by ho poslali po všetkých ambulanciách?

- Prečo tak vážne mechanické zranenie nepríjmu do nemocnice hneď?

- Kam sa podela Hypokratova prísaha a pomoc všetkým bez výnimky?

Zdenko Kramarčík

Zdenko Kramarčík

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Plačem nad svetom, ale som tu rád. Som deprimovaný z toho čo sa deje okolo, a želám si zmenu, samozrejme k lepšíemu, ale čo je lepšie? čo je dobro? čo je zlo? ..... Som človek čo priveľa rozmýšľa a snaží sa pochopiť obsah zmeny potrebnej pre krajší zajtrajšok. Som blázon a čudák! Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu