reklama

Zoborským Lesom

Veľká Noc mi veľa nehovorí. Necestoval som na sviatky domov, ale ostal som na internáte. V pondelok som sa rozhodol zavítať do neďalekého Zoborského lesa a len tak sa poprechádzať pomedzi zobúdzajúcu sa prírodu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zobral som so sebou aj kameru a rozhodol som sa natočiť video. Ráno ma čakalo veľmi príjemné prekvapenie. Nikde nikoho, iba ja a les. Kamera snímala zvuk pomerne slušne.

Link: https://youtu.be/a8mySGdqJoE

Zdenko Kramarčík

Zdenko Kramarčík

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Plačem nad svetom, ale som tu rád. Som deprimovaný z toho čo sa deje okolo, a želám si zmenu, samozrejme k lepšíemu, ale čo je lepšie? čo je dobro? čo je zlo? ..... Som človek čo priveľa rozmýšľa a snaží sa pochopiť obsah zmeny potrebnej pre krajší zajtrajšok. Som blázon a čudák! Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu